sâmbătă, iunie 06, 2009

acte acte


Ieri am fost si eu la politie pentru a lua o cerere (formular) de schimbare a permisului de conducere pentru sora mea. Toate bune pana aici.Incerc sa intru si eu in "sala de asteptare" cand...stupoare...deabia am putut deschide usa fara sa lovesc pe cineva...o gramada de oameni asteptau la coada care mai de care mai nervos si mai grabit...am vrut sa intru mai in fata sa intreb de formular dar de unde atata fericire .. nu era loc...noroc cu o "batranica" mai insistenta care a ajuns dupa mine si si-a facut loc si a ajuns la ghiseu sa ceara si ea un formular...cand colo surpriza... formularele nu se dau de acolo ci de la biroul de copiat acte..care dracu stia unde era... fiind langa usa am iesit si ma binoclam pe hol dupa biroul de copiat acte...tot degeaba... ies afara sa plec convins ca nu se poate face nimic cand vad si aud batranica vorbind cu un moshulica ca de fapt biroul de copiat acte e peste drum ... de fapt pe alta strada...am tasnit spre birou si cand ajung acolo surpriza... nu sunt formulare care sa le completezi tu... trebuie sa mergi acolo cu buletinul si cu chitanta taxei de carnet (68 lei) si ei iti completeaza tot...cu doar 10 lei :)) ... ma intorc cu buletinul si chitanta si si mi se completeaza formularul mult dorit la o masina de scris din antichitate care binenteles ca nu scrie cu diacritice deci, probabil, permisul o sa fie pe "alt nume" fara diacritice ( sper sa nu cobesc )...
... in afara de birocratia din tara noastra mult iubita am fost pur si simplu socat cum in anul 2009 se mai folosesc masini de scris antice ... asta chiar este culmea tehnologiei...

Niciun comentariu: