luni, ianuarie 04, 2010

VREAU LA SERVICI...


Gata! M-am hotarat. Vreau la servici. M-am saturat de stat acasa,mai bine zis in casa, de lenevit in pat, de jucat poker online, de tastat ca disperatul la o tastatura la care ma mir cum nu-i sar butoanele...Trebuie sa ma misc, sa fac ceva, sa ma simt util...Toti prietenii mei ma invidiaza ca mai am atata concediu si ca eu nu trebuie sa ma trezesc dimineata...ei bine... acum eu ii invidiez pe ei... si vreau la servici...chiar daca dupa prima zi o sa vreau concediu :))...

3 comentarii:

Monica spunea...

asa sut si eu:))

si dua primul curs vreau vacanta:))

auloeuuuuu vin examenele de licenta si master;(((

Monica spunea...

ai o leapsa la mine pe blog...la articolul Incursiune:P....daca vrei:P

Delia Theodorescu spunea...

Ne obisnuim atat de mult cu stresul si cu un ritm alert, incat nu mai suntem in stare sa ne traim linistea...