vineri, august 28, 2009

Microbul..bata-l vina


Seara foarte buna aseara pentru fotbalul romanesc... 4 meciuri eliminatorii din care 3 au fost castigate de romani exact cum trebuia... Cum meciurile se disputa toate in nocturna normal ca s-au suprapus... Rezolvarea gasita de "microb" un calculator, un laptop si un televizor...iar capul mi se rotea ca girofarul... de mult nu am mai trait un meci asa de intens ca aseara...si culmea am zbierat si am sarit ca disperatul pentru CFR Cluj, Dinamo si Banel Nicolita... eu marele rapidist... Am fost extrem de socat de Dinamo ( de bine) care printr-un joc superb au reusit sa intoarca acel 3-0 din Bucuresti ( cu tot cu golul dat de huligani si UEFA )... si cum putea sa se termine meciul mai frumos decat la 11 scor 9-8 cand eu imi faceam calcule ca trebuie sa dea Matache (portarul) de la 11 m... Superb
CFR...meci greu si castigat pe merit si care m-a "incalzit" la maxim pentru meciul cu Dinamo... parca s-ar fi vorbit astia intre ei...
Steaua ...meritat ... oricum irlandezii sunt prea slabi pentru romani...
Vaslui... oarecum deceptia serii..desi era de asteptat sa nu se califice...
...dupa ce anul trecut intr-o seara au iesit 5 din 5 echipe romanesti acum avem 5 echipe in grupe... se anunta o toamna plina de fotbal asa ca programati-va daca aveti nevoie de mine si orientati-va in functie de meciuri ... ca prea am MICROBUL in sange...

Un comentariu:

fr....... spunea...

n-ar fi fost mai simplu sa le inregistrezi?le-ai fi putut savura apoi pe indelete!
sau nu mai au acelasi farmec?
da...da......stiu..... povestea cu supa reincalzita.....