miercuri, septembrie 02, 2009

...Concediu...


Am asteptat atat de mult concediul asta ( adica de acum 2 luni ) ca nu mai credeam ca vine. Si acum cand sunt in fata faptului implinit mai ca nu as mai pleca. Dintr-o data m-a apucat frica de "stainataturi", de avion ... de absenta personelor de care o sa-mi fie dor si care o sa-mi simta lipsa...Noroc ca plec numai 2 saptamani ( desi acum pare foarte mult ). 2 saptamani in care o sa fac numeroase lucruri in premiera... o sa zbor prima data ( si o sa fie 4 zboruri ), o sa merg pentru prima data la mare ( de fapt n-o sa fie chiar la mare ci intr-un golf ), o sa parasesc pentru prima data partea continentala a Europei, o sa vad prima insula, o sa vad palmieri ... etc...suna foarte frumos...
O sa ma leg foarte mult de chestiile astea ca sa-mi fac plecarea mai usoara ...
Palma de Mallorca sosesc ( via Stuttgart )... Sa auzim de bine !!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cum esti tu...dar eu...sunt pe alta lume de azi dimineata. Chiar nu credeam sa-mi fie asa greu. Chiar plang dar ma si bucur pt tine.O sa zbori, o sa vezi marea (s-o saluti si din partea mea).

Si iti doresc sa ai zbor lin, timp super, apa calda si un pic de dor pt mine (un pic mai mult as vrea...dar...sa nu par pretentioasa ) ca eu sigur o sa am super super mult mult dor dor de tine.

Iar deseara la 7 ochii mei plangaciosi o sa se uite pe cer si chiar daca n-o sa vad nimic.. eu tot o sa-ti fac cu mana.

Si sa nu uiti sa-mi aduci si mie o scoica mica mica.

cu multi pupici ... cei mai dulci posibili .. si cu si mai mult dor (care trece de posibil) .. o pusi tristuta

Anonim spunea...

Nu pot sa cred ca esti asa sucit.... Du-te frate si distreaza-te. Uita de toti si de toate. Fa-ti viata frumosa !!!!!!!!!! Dementul e....
Lilik

Anne spunea...

Ce frumos..vreau si eu un concediu asa :)